1 pronađena zamenska opcija

Postojeća pumpa - Drenaža i otpadne vode

Proizvođač Pedrollo
Naziv proizvoda MCm 10/45
Mrežni priključak 1x230 V
Cevni priključak Rp 50
Nominalna snaga (Snaga na vratilu) 0,75 kW
Naziv proizvoda Rexa PRO C05-322 1-fas
Šifra proizvoda 6076424
Mrežni priključak 1x230 V
Cevni priključak DN 50
Nominalna struja 7,2 A
Nominalna snaga (Snaga na vratilu) 1,1 kW
Temperatura fluida +3 - +40 °C
Slobodni sferni prolaz 45

Komentar

Moguća modifikacija sistema, potisni priključak zamenske pumpe nije identičan.
Zamenska pumpa ima radno kolo od EN-GJS-500-7.
Zamenska pumpa ima manji slobodni sferni prolaz.
Zamenska pumpa ima veću snagu motora.

Informacije o proizvodu
Rexa PRO C05-322 1-fas

Rexa PRO C05-322 1-fas
Šifra proizvoda : 6076424

Posebne karakteristike/prednosti proizvoda
  • Maksimalna efikasnost zahvaljujući jednokanalnim radnim kolima sa optimizovanim stepenom korisnog dejstva
  • Pogonska bezbednost zahvaljujući niskom stepenu začepljenja Vortex radnih kola
  • Ispitana sigurnost. Serijsko EX odobrenje u skladu sa ATEX
  • Opciono dostupno sa energetski efikasnom IE3 tehnologijom motora
Vrsta konstrukcije
Uronjiva pumpa za otpadne vode, za trajni režim rada, za stacionarnu i prenosivu montaža u vlažnom prostoru, kao i za stacionarnu montažu u suvom prostoru.

Primena
Pumpanje:
  • Neprečišćene otpadne vode
  • Otpadna voda sa fekalijama
  • Otpadna voda
Oprema/funkcija
  • Kontrola nepropusnosti za motorni prostor
  • Kontrola temperature namotaja bimetalnim senzorima
  • Opcione eksterne štapne elektrode za kontrolu zaptivne komore
  • Verzija na naizmeničnu struju sa kondenzatorskim razvodnim ormarom
Opseg isporuke
  • Uronjiva pumpa za otpadnu vodu sa kablom od 10 m
  • Priručnik za rad i održavanje
Tehnički podaci
  • Mrežni priključak: 1~230 V, 50 Hz ili 3~400 V, 50 Hz
  • Vrsta rada u uronjenom stanju: S1
  • Režim rada u izronjenom stanju: S2-30 min. S3 25%
  • Klasa zaštite: IP68
  • Klasa izolacije: F, opciono H
  • Temperatura fluida: 3 … 40 °C, maks. 60 °C za 3 min.
  • Maks. dubina uranjanja: 20 m
  • Dužina kabla: 10 m
Materijali
  • Kućište motora: EN-GJL-250
  • Kućište hidraulike: EN-GJL250
  • Radno kolo: EN-GJL 250 ili EN-GJS-500-7
  • Statički zaptivači: NBR
  • Zaptivanje na strani pumpe: SiC/SiC
  • Zaptivanje sa strane motora: C/MgSiO4
  • Kraj vratila: plemeniti čelik 1.4021
Opis/konstrukcija
Uronjiva pumpa za otpadne vode kao potopivi monoblok agregat za stacionarnu i prenosivu montažu u vlažnom prostoru.

Hidraulika
Izlaz na potisnoj strani je realizovan kao horizontalni prirubnički spoj. Maksimalni dozvoljeni udeo suve materije iznosi 8 % (u zavisnosti od hidraulike). Primenjuju se slobodno radno kolo i jednokanalno radno kolo.

Motor
Kao motori se primenjuju motori sa površinskim hlađenjem u naizmeničnoj ili trofaznoj varijanti. Kondenzator je kod motora na naizmeničnu struju ugrađen u zasebnom upravljačkom uređaju. Uključivanje se vrši direktnim pokretanjem ili pokretanjem zvzeda-trougao, u zavisnosti od snage.

Hlađenje motora se vrši okolnim fluidom (protok ili vazduh). Ovde se otpadna toplota odvodi preko kućišta motora.

Motori mogu da se koriste u trajnom radu (S1) kao uronjeni. Mogući režimi rada u izronjenom radu su S1 (trajni rad), S2 (kratki rad) oder S3 (rad sa prekidima), u zavisnosti od snage motora.

Osim toga, motori su opremljeni sledećim nadzornim uređajima:
  • Kontrola nepropusnosti motornog prostora Kontrola neporopusnosti javlja ulaz vode u motorni prostor.
  • Termički nadzor motora Termički nadzor motora štiti namotaj motora od pregrevanja. Za to se standardno koriste bimetalni senzori.
Motor može dodatno da se opremi eksternom elektrodom zaptivne komore za nadzor zaptivne komore. Ona signalizira prodor vode u zaptivnu komoru kroz mehanički zaptivač na strani fluida.

Priključni kabl standardno ima slobodne krajeve, dužinu od 10 m i saliven je tako da je vodootporan po dužini.

Zaptivanje
Između motora i hidraulike nalazi se zaptivna komora zaptivačem na strani fluida i na strani motora. Zaptivna komora je napunjena medicinskim belim uljem. Zaptivanje na strani fluida i motora se vrši preko dva međusobno nezavisno rotirajuća mehanička zaptivača.